همزمان با ماه مبارک رمضان ، مدرسه علمیه طیبات نمایشگاهی را با عنوان«با روح خدا در ماه خدا » برگزار کرد.

بازدید رئیس نظارت و بازرسی جامعة الزهراء(سلام الله علیها) از نمایشگاه " با روح خدا در ماه خدا"

image_2019_5_26-11_21_3_835_P8m

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای یوسفیان رئیس نظارت و بازرسی جامعة الزهراء(سلام الله علیها) روز شنبه 4 /3/ 98 با حضور سرکار خانم رهبرپور مدیر مدرسه علمیّه طیّبات ازاین نمایشگاه بازدید کردند.

یوسفیان ضمن تقدیر وتشکر از برگزاری این نمایشگاه و تناسب آن با ماه مبارک رمضان و رحلت حضرت امام خمینی(ره) جهت استفاده بیشتر از نمایشگاه گفت: بهتر است مطالب نمایشگاه در اختیار بخشهای دیگر به خصوص طلاب غیر حضوری قرار گیرد تاعلاوه برصرفه جویی در هزینه ها  استفاده بیشتری از معنویّت و توصیه های امام راحل در ماه مبارک رمضان و سبک زندگی ایشان شود.

رئیس نظارت و بازرسی جامعة الزهراء(سلام الله علیها)  در ادامه بازدید خود بیان داشت: یکی از محاسن نمایشگاه این است که مطالب تصویری می باشد و مخاطب را به خود جذب می کند  ،فقط باید در گزینش مطالب و تناسب موضوع با عکس دقت بیشتری داشت ،زیرا با توجه به تاثیر عکس در ذهن مخاطب ازاین طریق پیامها سریعتر منتقل می شوند.

وی در پایان بازدید خود از قفسه مهربانی ، میز کتاب(نذر درگردش) و مقرّ قرآنی نیز بازدید نموده و گفت: طرح همیاری طلاب و قراردادن کتابهای درسی و اخلاقی و علمی که به عنوان نذر در گردش در اختیار طلاب قرارمی گیرد، بسیار کار پسندیده ای است.

یوسفیان گفت: پرداختن به قرآن به طور مستمر، موجب برکت ورشد وتعالی طلاب خواهد بود و واقعا جای تقدیر وتشکر دارد.

خانم رهبرپور از حضور آقای یوسفیان در این نمایشگاه قدردانی کرده و اظهار داشت :بازدید شما از نمایشگاه موجب دلگرمی خواهران واحد تربیتی مدرسه و استفاده از نظرات و پیشنهادات اصلاحی ایشان می شود تا در آینده کارها با قوّت بیشتر ارائه گردد.

image_2019_5_26-11_21_3_835_P8m    image_2019_5_26-11_19_34_836_4Po

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است